Thursday, August 25, 2011

Bengang..




Ah! Benci. Sana sini pasang lagu raya. Macam diorang ja raya, aku ni tak raya...hmm... memang katogari tak raya ponn aku ni.... Aku kan tak balek kampong.... uwaaaa, makkkk...nak raya jugak. Apala mak aku buat sekarang ni. Buat biskut ka, buat serunding ka, ke dok teringat kat aku...(ingat ka mak aku kat anaknya nih...)

Apa-apa ponn terpaksalah aku beraya jugak kan. Tak kan lah aku sanggup biar anak laki aku makan sekut dalam tin kan. Hai...mood raya...mood raya...datang la kau....

Ps : Entri ni hanya selingan (a.k.a luahan perasaan) tiada kena mengena dengan sesiapa hatta mak aku ponn....


1 comment:

  1. APA???? KAK ROS TAK BALIK KAMPONG???? CIANNYERRRR~~~ NNT DTG RAYA UMAH CIGU ASDIN EKK! JGN LUPA TAU!! HEHE...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...