Tuesday, August 16, 2011

Setelah Sekiannya....

Setelah sekian lama aku memencil diri...akhirnya ku gagahkan jua semangat yang bersisa untuk menulis semula di blog yang telah lama aku abaikan ini. Hehehe..skema la plak...

Itu laa..bila lama tak menulis ni terasa kekekokan dan kebodohan yang amat tahap gaban...tu laa sapa suruh memencil diri kan.

Mula-mula tu aku seakan-akan give up untuk berkarya...(cewahhh..kalah sasterawan negara), bila semua yang aku karang terasa tidak kena belaka. Akhirnya setelah aku bermuhasabah diri...(sob..sob..insafnya), aku mengambil keputusan untuk mengarang a.k.a. berkarya untuk kepuasan diri aku dan kaum kerabatku dan sekutu-sekutuku sendiri. Buat apa kita nak fikir orang lain kan, ada orang lain fikir kita?!...takde nyer. Kita sendiri yang terkial-kial. Suka kita..duka kita..cuma diri sendiri, kaum kerabat dan sekutu-sekutu sendiri saja yang ambil peduli...well this is life babe....

So, jika korang tergolong sebagai suku sakat aku...terimalah pemberianku ini seadanya...chow....





0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...