Saturday, December 25, 2010

Menu Makan Malam Hari ni

Sekadar nak buat tayangan untuk semua...ini adalah menu untuk makan malam kami hari ni. Simple jer...coz aku sentiasa tak pernah rajin (ayat cover untuk malas hehehe...). Perut pun dah lapar, jam pun dah lewat...jadi aku masak ja apa yang terdaya...dibantu oleh..  ..  Syifa'.

Masakan yang ringkas, aku bersyukur sebab Cik Abang tak kisah apa yang dimasak. Semua dia bedal...anak2 aku pulak asalkan ada sup ataupun kuah, jadilah.


Ayam Masak Kicap, menu biasa...tapi aku akan post jugak resepinya nantiii...sebab, walaupun biasa mugkin bahan dan caranya tak sama dengan resepi anda...kalau sama pun apa salahnya...kan.
Ikan Tenggiri Goreng



Sayur Campur...

...and of coz nasi....tak yah le aku tempek kat sini kannnnn....ok, kami makan dulu.




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...