Saturday, December 25, 2010

Saat Gembira...

Cuti sekolah dah lama mula. Aku langsung tak bawa anak anak pergi jalan -jalan lagi. Kakak Syifa asyik tanya, mama...bila kita nak jalan2, bila kita nak berkelah...bila kita nak shoping...and bla..bla... lagi lah. Aku diam je lah. Hujung tahun sememangnya aku busy. Bukan aku sorang saja, Cik Abang pun akan busy kalau hujung tahun ni. Tu yang blog aku dah berapa lama tak da entri baru...(hehehe....alasan).

Dalam sibuk-sibuk tu, sempat juga lah bawak diorang pergi 1 Borneo...(alahai sedehnya...kat sini je aku bawa diorang jalan-jalan). Itupun aku pergi time lepas balik keja coz Cik Abang Bz kalau hari minggu. Budak-budak  tak kata apa, seronok je...(aiman tak kisah...). Dapat makan-makan, jalan-jalan, jamu mata pun cukup lah. Lepas tu sebelum nak balik tu, singgah kat tempat mainan budak2 tu ha...apa nama kedai tu pun aku tak ingat. Ingat kan sekejap je...ambik kau 3 jam kat dalam tu je....Si Ilham tak nak balik...adui macam mana ni. Seronok main sampai tak nampak dah aku yang terkial kial panggil dia ajak balik...buat malu je masa aku panggil Ilham, dia pura2 tak dengar aku....siap kau kat rumah nanti...geram ni.

Cik Abang cakap biarlah, nanti penat pandailah dia berhenti.... At last, pandai pulak Si Ilham tu panggil aku, Mama...mama tak nak balik ke??  Ilham tanya aku. Aku pun just keep smile,...im a good mother....  Fuhh! Akhirnya nak juga dia balik.


Antara gambar hepi diorang...













Pst: Untuk anak-anak mama, mama sayang kalian...muahhh...

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...