Sunday, November 7, 2010

Jalan-jalan ke Tuaran....best juga

Salam semua...

N3 sekadar nak memeriahkan blog aku aje....dan, nak tunjuk gambar-gambar yang sempat aku snap masa aku ngan famili gi Tuaran dulu....(bila ye...ntah....hehe).

Tapi bukan nak cakap la, rugi kalau anda semua tak berkunjung ke 'Taman Buaya Tuaran' kalau dah sampai ke Kota Kinabalu. Perjalanan dengan menaiki kereta cuma lebih kurang 30 minit je. Dalam lebih kurang 34kilometer la juga...rasanyala...bukan aku sukat pun....

Apa yang bestnya kat Taman Buaya Tuaran ni...




Tabiat buaya yang suka berjemur sambil manghadamkan makanan














Reptilia mestilah selalu sejukkan badan...kalau manusia nak sejukkan perasaan bolehkan buat macam ni juga???
Antara aksi-aksi yang dilakukan di sini....
Buaya ni dalam keadaan separa sedar...kena jampi agaknya, betul ka?
Kau ingat ini beruang ka apa....?
Akhir sekali ada persembahan tarian lagi.

Hanya itu sahaja gambar-gambar yang sempat aku snap dan save, yang lain tu ntah ke mana sudah...apa lagi kena delete laa....Sebenarnya banyak lagi yang menarik kan Taman Buaya Tuaran ni. Kalau tak percaya, datang sini bah...baru kau tau....

Sehingga Bertemu Lagi...

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...