Monday, November 8, 2010

Kerja Keras tanganku yang kematu....

Adeh...malasnya....hari ni aku sekadar nak berkongsi kerja tangan yang boleh menjadi kenanganku yang terindah dalam dunia 'baking membaking' ni. Walaupun tak se'handsom' dan se'cute' seperti yang terjual kat 'Secret Recipe', tapi aku tetap rasa teruja setiap kali aku nengok balik gambar-gambar ni...hehehe masuk bakul, angkat tinggi -tinggi.

Selagi anak-anak aku suka nak makan, aku pun suka jugak sumbat diaorang makan. anak-anak aku ni kalau nak makan mesti nak yang ada rupa paras, dalam erti kata lain... makanan yang boleh menarik minat mereka.

Emm...kek-kek ni sebenarnya cuma sponge cake saja, decoration je yang beriya-iya....tapi mana nak boleh tanding otai-otai lain yang dah pro pasal tampal menampal kek ni kan.

Kek ni aku buat masa b'day Kakak Syifa' dan Tok dia. Siap bawak naik kapal terbang lagi, sampai kat kampung nasib baik masih elok
Kek Doraemon ni aku buat atas permintaan opis mate aku. ngee...bolehlah...
 
Aku akui aku ada minat tapi aku tak ada kepandaian...pergi kelas...oh sungguh sibuk...
Sehingga Bertemu Lagi....

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...