Saturday, November 6, 2010

Orang lain ada blog...aku pun nak ada jugak....

Sekadar ingin memeriahkan suasana...orang lain sibuk bina blog, aku pun sibuk juga nak buat. Tak tahulah sampai bila aku boleh maintain...well kita tengoklah nanti.

Salam perkenalan aku hulurkan buat teman-teman yang sudi nak berkenalan dengan aku (ada ke haaa...?). Sebenarnya blog ini lebih kepada blog keluarga yang menyimpan 1001 kenangan dan pengertian buat diriku.
Yelah...benda yang indah tu kalau di kongsi kan lagi bermakna....

Aku ni sebenarnya tak pandai dalam apa-apa pun, nak memasak tak cukup pro, nak menjahit tak cukup daulat, nak menanam tak cukup tanah....jadi ape bendanya kategari aku ni???? Malas la ek.... Tak kisah lah apa pun. Tapi aku ihklas nak berkongsi apa saja yang temampu di blog yang tak se"gah" mana ini. Berkongsi ilmu tu kan satu ibadat.

Karang punya karang, tak ada pulak aku cakap siapa aku kan...emm nama aku Ross. Cukuplah sekadar Ross, dan ini members of RossRezuan Family... 





Abah dan Ilham





Kakak Syifa', Abah n Ilham...


Sehingga bertemu lagi....



0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...